محصولات

سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه

سیستم اتوماسیون یگانه نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شركتهای مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و كاربری آسان. در این سیستم ثبت و گردش كلیه مكاتبات سازمان بصورت الكترونیكی انجام می شود.

نرم افزار بایگانی اسناد یگانه

در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شركتها و مراكز اطلاعاتي برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شودچرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته ومسائلی دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نياز بيشتري به استفاده از سيستم هاي مكانيزه در مراكز بايگاني و چرخه مكاتباتي سازمان خود داشته باشید.بایگانی اسناد یگانه نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شركت هاي مختلف با قابليت هاي بسيار.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه پیشرفته

با توجه به روند رو به رشد صندوق هاي قرض الحسنه و توسعه سريع هر يک از آنها لزوم استفاده از يک سيستم مکانيزه جهت سهولت و مديريت کارآمد توسط مديران صندوق احساس مي شد، از اين رو شرکت نرم افزاري يگانه خود را موظف ديد با توجه به نياز صندوق هاي قرض الحسنه و بالا بردن سطح کيفي از مهم ترين مزاياي اين نرم افزار که موجب مي شود شما اين محصول را در صندوق خود استفاده کنيد سهولت کاربري و عدم وابستگي به شرکت مي باشد، در اين نرم افزار شما مي توانيد از زمان ثبت نام اعضاء تا اعطاي وام بر تمام حساب ها مديريت کنيد، يکي ديگر از مزايا سيستم پارامتريک بودن تمام گزينه هاي نرم افزار مي باشد . در نسخه جدید که برای ارائه در سال 1387 آماده گردیده است امکانات حسابداری برای گزارشگیری مالی و تفکیک جزئیات حسابها به آن اضافه گردیده است. این نکته قابل توجه است که بیش از 90 درصد امکانات جدید اضافه شده بر اساس درخواست و ایده های مشتریان در طی سالهای گذشته بوده است که در زیر آورده شده است